Festivalul Brazilor de Crăciun XIX, 2019 Catena, sponsor Diamond al ”Salvati Copiii România”

Magia sărbătorilor de iarnă simbolizează speranţă, solidaritate şi, probabil, cel mai bun moment de a fi alături de cei care au mai mare nevoie.

Constantă în valorile promovate în permanență prin acţiuni concrete, Catena a contribuit la achiziţionarea a cinci brazi în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun 2019. Evenimentul, marca Salvaţi Copiii, este dedicat accesului la educație al copiilor vulnerabili. Practic, datorită generozităţii participanţilor, anul viitor, 5.000 de copii vor putea să meargă la școală şi să primească sprijin în cadrul Programului Educațional Salvați Copiii.

Recordul de generozitate al ediției a aparținut bradului-poveste „Rădăcini” al lui Omid Ghannadi, realizat cu sprijinul emisiunii „La Măruță” şi achiziţionat de Catena şi de alte patru companii. În plus, Farmacia inimii a licitat pentru încă patru brazi. Catena a câștigat licitația pentru cel mai râvnit și mai îndrăgit brad din cadrul Galei – „Bear Hugs Tree”, creat de Miruna Ardelean & Atelierele ILBAH, pentru bradul creat de Ioana Șucu & ClassIN intitulat „Oglinda fermecată cu iubire”, precum şi pentru bradul „Șiragul de amintiri”, creat de Dhaniel Nora, cu sprijinul Sephora. În plus, Catena a câștigat și licitația pentru bradul „Prețioasa”, creat de celebra Doina Levintza.

Toți brăduții au fost licitați de Catena, prin intermediul președintei Fildas-Catena, Anca Vlad.

„Dreptul la educație nu ar trebui pus la îndoială și periclitat pentru niciun copil și de aceea suntem alături de Salvați Copiii. Admirăm faptul că reușește, cu cheltuieli minime, dar cu foarte mult efort, să ajute zeci de mii de copii”, a spus fondatoarea Fildas-Catena.

Festivalul Brazilor de Crăciun este un eveniment de strângere de fonduri care are în prim-plan o licitație specială de brăduți de Crăciun creați exclusiv pentru această ocazie, de unii dintre cei mai cunoscuți designeri autohtoni. Astfel, de 19 ani consecutiv, Festivalul Brazilor de Crăciun a devenit un eveniment-reper, care așază dreptul la educație al copilului în centrul agendei publice. 30 de designeri au creat pro bono brazi care au fost licitați la Gala ediției a XIX-a a Festivalului Brazilor de Crăciun. Fondurile colectate în cadrul evenimentului vor fi folosite pentru a finanța programele educaţionale „Şcoală după Şcoală”, în care sunt incluși mii de copii din medii defavorizate şi familiile acestora, în scopul de a reduce abandonul școlar.

Catena este un partener și susținător de tradiție al Festivalului Brazilor.