Festivalul Brazilor de Crăciun XXI Record absolut de solidaritate

Deschide videoclipul

Într-un context atât de dificil și în vremuri delicate pentru noi toți, Festivalul Brazilor de Crăciun a rămas pentru cel de-al 21-lea an consecutiv, ”polul solidarității”, ediția din acest an dovedind încă odată că binele comun depinde de efortul colectiv, de responsabilitate socială și de implicare. Rolul tuturor este esențial în demersurile și campaniile de succes ale Organizației Salvați Copiii România, Fildas – Catena Group fiind, prin tradiție, Sponsor Diamond al Galelor anuale de strangeri de fonduri și susținător al activităților pe care oameni inimoși le desfășoară pentru copiii vulnerabili, pentru ca dreptul acestora la servicii sociale, de educație și de sănătate să fie real și nediscriminatoriu. Mai ales că, situația copiilor vulnerabili s-a degradat constant, odată cu evoluția pandemiei și impunerea de restricții sociale, care, pentru ei au însemnat marginalizare și restricționarea dreptului la educație.

„Copiii vulnerabili au avut un an greu, în care s-au confruntat nu doar cu sărăcia și lipsurile materiale, ci și cu un sentiment acut de abandon, pe care nu au știut cum să îl gestioneze” – spunea Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România. ”De aceea e atât de importantă solidaritatea pe care am mobilizat-o la Festivalul Brazilor de Crăciun: ea le arată copiilor că noi, adulții, nu îi ignorăm, le suntem alături și le restabilim dreptul real de a merge la școală și de a fi protejați social. Solidaritatea a învins, pur și simplu, criza”.

           

Pentru evenimentul din acest an, organizat în parteneriat cu Muzeul Național de Artă al României, 26 de artiști și designeri au creat în atelierele lor brazi care spun povestea binelui ce trece de la unul la altul, prin empatie și solidaritate. „Arta este cea care v-a determinat să veniți și să oferiți cu generozitate resurse pentru ca viața acestor copii să devină mai bună. Parteneriatul pe care l-am realizat cu Salvați Copiii prevede ca acești copii vulnerabili să participe la ateliere care îi va pune în relație cu domeniul artei”, a spus Călin Stegerean, directorul Muzeulului Național de Artă al României.

           

Seara de Gală a beneficiat și de prezența susținătorilor de cursă lungă ai Organizației Salvați Copiii România, printre care și staff-ul Catena care a donat pentru bradul ”Speranță”, semnat de Doina Levintza.  Gazdele serii au fost Andreea Raicu și Mihai Morar, care au reușit să mobilizeze donații record și să transforme seara într-un spectacol al binelui.Din Comitetul de Organizare au făcut parte Florentina Costea, Nicoleta Deliu-Pasol, Omid Ghannadi, Cristian Hordilă, Mihai Morar, Amalia Năstase, Andreea Raicu și Gabriela Alexandrescu.

 

Lumea bună face lumea mai bună!

           

Cei 26 de brazi licitați în seara de gală a Festivalului Brazilor de Crăciun au obținut fonduri totale în valoare de 764.000 de euro, demonstrând încă odată că solidaritatea socială este una dintre soluțiile cele mai eficiente, în fața crizei. Cel mai râvnit brad - ”Implicare”, vedeta Serii de Gală, unde brazii unicat au fost expuși și licitați într-o cursă a generozității care a doborât recordurile, a fost creat de Omid Gannadi și Inside Academy. ”Am vrut să înțeleagă oamenii că totul este despre implicare, evenimentul acesta simbolizează implicarea, faptul că fiecare dintre noi poate să schimbe viitorul unui copil vulnerabil și, respectiv, viitorul țării”, a declarat emoționat, celebrul designer.

           

Artiștii care au creat brazi unici, pentru această ediție, sunt: Smaranda Almășan, Ana Bănică, Nicu Bocancea&Florăria Iris, Adina Buzatu&Maestrul Gheorghe Zamfir, Daniel Codrescu&Atelierul de mozaic, Irina Dragomir, Anca Fetcu Lupu&Beelive Design, Gheorghe Fikl, Omid Ghannadi&Inside Academy, Simona & Gabriel Gherasim – Gallantique Boutique, Teodor Graur, Laura Hîncu, Hamid Nicola Katrib, Doina Levintza, Carmen Marin, Ana Mohonea&Maria Mohonea - Architectural Christmas, Dhaniel Nora, cu sprijinul Sephora, Adela Pârvu, cu sprijinul PPG România, Obie Platon, Felicia Simion, cu sprijinul Mara Mura, Smiley&HaHaHa Production, Ada Tache&Karim Rashid, cu sprijinul Dent Estet, Iulia Totoianu, cu sprijinul Libris.ro, elevii Școlii Gimnaziale Step by Step&Dhaniel Nora, Untold. Acestora li s-a alăturat bradul Salvați Copiii, cu sprijinul Ștefaniei Mircea.

 

Catena a fost sponsor Diamond al ediției 2021 a Festivalului Brazilor de Crăciun.

           

Realizator: Oana Georgescu

           

Editor: Stanislav Pescu

 

Foto: Sabina Gheormescu


Comentarii

Nume
Comentariu
Sunt de acord cu politica de confidentialitate. Utilizam datele tale in scopul corespondentei. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.