Catena, distinsa cu Trofeul Superbrands Romania pe anul 2015

Recent, Catena a cucerit pentru a doua oara Trofeul prestigioasei competitii Superbrands Romania pe anul 2015. Lider pentru categoria sa (Farmacii), Catena a reusit din nou sa isi mentina majoritatea premiilor castigate consecutiv in ultimii ani.

Specialisti in branding si comunicare de inalt nivel international au fost prezenti la Gala dedicata marilor branduri ale Romaniei

Evenimentul aniversar a gazduit ceremonia de acordare a trofeelor unor branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea si cercetarea de piata derulate pe tot parcursul anului 2015, precum si lansarea celei de a saptea carti Superbrands pentru Romania. Gratie brandurilor puternice intrate in program, Cartea Superbrands reprezinta un instrument de referinta privind potentialul Romaniei, precum si pentru publicul interesat de o piata si un stil de viata dominate de criterii precum calitatea, diferentierea si reputatia. In cifre, pentru tara noastra, acest eveniment anual a insemnat pana in prezent: 7 programe si 7 albume Superbrands, jurizarea a peste 1500 de brand-uri din 50 de domenii, 250 de povesti de succes, aproape 100 de personalitati ale mediului de afaceri din Romania cooptati in Consiliul de Onoare, peste 20.000 de carti Superbrands distribuite la nivel national si international si programe care au adus recunoasterea a aproape 200 de Brand-Guardians din diverse companii si domenii de activitate, specialisti in branding, marketing si comunicare ce au contribuit la succesul brand-urilor pe piata din Romania.

Valorile unui Superbrand: creativitate, consecventa, onestitate si promisiuni indeplinite fata de consumator

Printr-o cultura de branding dezvoltata creativ si strategic intr-o piata acut concurentiala, precum si prin plasarea strategica a clientului-consumator in centrul atentiei, brandurile desemnate Superbrands in editia actuala au adus inca o data creativitatea romaneasca pe cel mai inalt podium.
Catena a fost premiata de catre Norbert Lux, Director General Superbrands Germania, alaturi de brand-uri reprezentative din diverse industrii si domenii de activitate: Ariel, Bonduelle, Borsec, Carlsberg, Castrol, Catena, DHL, FAN Courier, Gerovital, Lidl, Lufthansa, MedLife, Mobexpert, NIVEA, OMV, Orange, Pampers, Radio ZU, Raiffeisen Bank, Scotch Brite, Sensiblu, Telekom, Tuborg, UniCredit Bank, Urgent Cargus.
Trofeul Superbrands Romania care a rasplatit creativitatea, imaginea, onestitatea, profesionalismul, consecventa si promisiunile indeplinite fata de consumator a fost inmanat lui Alexandru Vlad, Project Manager Catena. Suntem onorati ca si in acest an Catena, Farmacia Inimii – a castigat un trofeu atat de important! – a spus acesta. Va multumesc si in numele intregii echipe, alaturi de mine fiind chiar Directorul de Marketing, Sorin Chirculescu. Profesionalismul si creativitatea colegilor reprezinta principalul motor care ne-a condus catre aceasta performanta, catre recunoasterea si aprecierea activitatii noastre. Multumim si pacientilor nostri care ne sunt alaturi si carora le rasplatim increderea si cu asemenea rezultate. Si, nu in ultimul rand, abia astept sa ne revedem si anul viitor, pe aceeasi scena, cu acelasi trofeu!.
Premiile speciale prilejuite de aniversarea Superbrands 10 ani au fost acordate companiei DHL ─ pentru performanta de a fi prezenta in toate editiile Cartii Superbrands pentru Romania, Procter & Gamble – pentru ca a reusit sa pastreze cea mai inalta pozitie pentru Pampers si Ariel in cateva programe consecutive, precum si cel mai mare numar de branduri in Top 15 de-a lungul editiilor Superbrands in Romania, si, respectiv companiei Telekom ─ pentru reusita de a impune publicului cultura sa de branding, intr-un timp record de la intrarea pe piata romaneasca.
Sectiunea Guest Brands a onorat in acest an nume precum Artmark, Business Review si Uber, reprezentand branduri remarcabile in domeniile in care activeaza, in Romania, prin profesionalism si creativitate. Premiul Superbrands oferit casei de licitatii de arta Artmark a fost inmanat lui Horia Roman Patapievici.
Trofeul Superbrands Honorary Recognition, intitulat Most Admired Business Personality in Romania a revenit lui Steven van Groningen, Presedinte si CEO Raiffeisen Bank pentru, citam ”contributia sa la procesul de schimbare a Romaniei, prin proiecte si realizari exceptionale in activitatea profesionala, precum si pentru implicarea in cauze sociale”. Laudatio pentru acest moment deosebit a fost sustinut de catre domnul Sorin Mindrutescu, Director General al Oracle Romania.
Organizatia Superbrands opereaza de peste 20 ani in peste 80 de tari ale lumii, stimuland dezvoltarea pietelor locale prin programe specializate de branding si prin publicarea volumelor Superbrands dedicate celor mai reprezentative branduri, precum si industria comunicarii din fiecare tara.

Despre Catena, farmacia de incredere a romanilor…

Catena este astazi, fara indoiala, un brand de succes, iar acesta si datorita echipei aflate in spatele brand-ului – angajati, colaboratori si parteneri. Nimic n-ar fi fost insa cu adevarat posibil fara increderea pe care i-au acordat-o, in cei peste 15 ani de activitate, zecile de milioane de oameni care au trecut pragul farmaciilor CATENA din toata tara. O incredere castigata in timp si care a incununat, astfel, dorinta de a fi farmacia aflata mereu aproape de clientii sai. CATENA a incercat sa rasplateasca fidelitatea clientilor sai prin carduri de fidelitate, cadouri si premii atractive, dar a sprijinit si este alaturi de valorile romanesti din domeniul culturii, al artelor, muzicii si sportului. Cele mai importante sunt insa dovezile de incredere si loialitate pe care clientii le-au aratat retelei de farmacii CATENA, concretizate in premiile si trofeele cucerite in ultimii ani.
Farmacia inimii multumeste tuturor clientilor sai pentru increderea si fidelitatea pe care o au in brand-ul Catena.
Realizator: Oana Georgescu
Foto: Sebastian Oros