Raliul Argeșului CATENA 2021, pe Transfăgărăşan, cel mai spectaculos drum din România

Deschide videoclipul

A 21-a ediţie a Raliului Argeșului CATENA 2021 şi a 5-a etapă a Campionatului Naţional de Raliuri 2021 a aliniat la start 74 echipaje. Echipa piteşteană DTO Rally susținută de Catena a fost organizator şi gazdă perfectă pentru spectaculosul raliu de casă, cu 8 Probe Speciale (zona Câmpulung Muscel şi  Transfăgărăşan) şi 120 kilometri cronometraţi, pe asfalt.

„Este cea de-a a treia ediţie pe care echipa noastră o organizează şi ne bucurăm că am reuşit să readucem Raliul Argeşului, o competiţie de tradiţie, cu istorie, pe harta motorsportului românesc. În plus, printr-un efort comun, am oferit acea experiență unică, atâtâ concurenţilor, cât și fanilor” -  ne-a declarat Traian Pavel, team manager DTO Rally Team şi copilot. 

 

Prima ediție a Raliului Argeșului a avut loc în anul 1971!

           

Pentru DTO Rally Team au concurat echipajele:

  • Cristian Dolofan (pilot) şi Traian Pavel (copilot) - Citroen C3 Rally2, Clasa RC2
  • Eugen Cărăgui (pilot) - Robert Fus (copilot) - Peugeot 208 R5 T16, Clasa RC2
  • Bogdan Năstase (pilot) - Delia Năstase (copilot) - Mitsubishi Lancer EVO IX, Clasa NAT11

           

Adrenalină, spectacol, curaj şi determinare

           

Raliului Argeșului CATENA, cu probe speciale în premieră (proba Mateiaş),  a readus în centrul atenţiei celebrul Transfăgărăşan, cu trecerile de senzaţie ale maşinilor de curse, dus-întors, între Barajul Vidraru și Cabana Capra. Dincolo de frumuseţe şi spectaculozitate, ediţia 2021, cu traseul rapid şi tehnic, a fost o provocare pentru echipaje, maşini, staff-ul tehnic şi membrii echipelor de suport. Astfel, 21 dintre echipaje au abandonat înainte de a ajunge la finalul ultimei probe speciale, a opta, care s-a încheiat la barajul Vidraru.

           

Raliului Argeșului este a doua cursă cu coeficient de dificultate 1.2 din Campionatul Național de Raliuri 2021, lupta dându-se la vârf, între liderii la zi în clasamentul general. Campionul en-titre, Simone Tempestini  (Skoda Fabia Rally2 evo) și-a adjudecat avansul chiar pe prima probă specială, fiind mai rapid cu 17 secunde decât următorul clasat, Bogdan Marișca și  cu 22 de secunde față de Sebastian Barbu. Pe a doua probă, ”rolurile” s-au inversat, Marișca și Barbu, fiind în fața lui Tempestini. În a doua zi de concurs care a programat mult-așteptatele  probe de pe Transfăgărășan, Simone Tempestini a fost de neoprit, chiar dacă s-a luptat de fiecare dată pentru primul loc cu Sebastian Barbu care ameninţa mereu supremaţia campionului; pe PS3, diferenţa dintre cele două echipaje a fost de numai 0,8 secunde, iar pe ”power stage”-ul de pe Vidraru, de 1,4 secunde. Bogdan Marişca a ieşit în decor, aşa încât echipajul Sebastian Barbu - Bogdan Iancu avea să urce pe treapta a doua a podiumului.

           

Palmaresul Raliul Argeştului CATENA 2021, ediţia 21, etapa 5 (clasament general):

  • Locul   I: echipajul Simone Tempestini (pilot) şi Sergiu Itu (copilot) - Skoda Fabia R5
  • Locul  II: echipajul Sebastian Barbu (pilot) şi Bogdan Iancu (copilot) - Skoda Fabia R5
  • Locul III: echipajul Dan Gîrtofan (pilot) şi Tudor Mârza (copilot) - Skoda Fabia Rally

             

Grupul Fildas-Catena este sponsor şi în acest sezon competițional al echipajelor DTO Rally Team care continuă lupta pentru titlul suprem, pe echipe, în Campionatul Național de Raliuri Betano 2021.

           

CATENA susține campionii!

 

Realizator: Oana Georgescu, Florin Prodana


Comentarii

Nume
Comentariu
Sunt de acord cu politica de confidentialitate. Utilizam datele tale in scopul corespondentei. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.